Kızlar merhaba çölyak hastalığını bilen varmı? benim kızım 1 yaşında bu güne kadar karnı hep büyüktü bebekken hep rahatsızdı sürekli kendini kasardı şimdi ise yemeği henüz verirken ya gaz çıkarıyo (alttan) yada kakasını yapıyor boyu çok kısa kilosuda normal içime kurt düştü araştırdım çölyak belirtileri var çok kortkum ne yapacağımı bilmiyorum birden yıkıldım lütfen yardım edin