20 aylık oğlumda genel motor gelişiminde yada göz temasında sosyallikte vs bir problem yok ama anlamlı kelime çıkartamıyor kendi diliyle çok konuşuyor ama anlaşılmıyor defalarca özel doktorlara götürdük kbb ye götürdük sıvı birikmesi olabilir ama duyuyorsa işitmede sıkıntı yok diyor ki duyuyor biliyorum 3 yaşına kadar bekle diyorlar ama internette doktorlar en az 40 kelime diyor otizm diyor çok üzülüyorum ilk çocuğum sanırım ondan dolayı kafaya takıyorum . TV telefon minimal düzeyde maruz kalıyor akşam biz tv izlerken arada bakıyor sadece