Bir_prens_bir_prenses Oğlum tam dalıyor bazen 10 dk bazen 30 dkka snra ağlayarak uyanıyor ama acı çekermiş gibi ağlıyor. 1 hafta önce 2. Ay aşısını olmuştu ondan kaynaklı midir ki bizim gibi yaşayan oldu mu?
Seymaay Bir_prens_bir_prenses gazla ilgisi olduğunu sanmıyorum genelde bebekler rüyalarında korkuyorlar büyüdükçe biraz daha azalıyor. Benim ki 6 aylık hâlâ arada ağlar ama yeni doğduğunda daha çok ağlıyordu
Bir_prens_bir_prenses Naciye07 kızımın salıncağı var ona koyup sallıyorum orda uyuyor sknti yok dalınca yatağına alıyorum ama ona da alışsın istemiyorum
Naciye07 Bir_prens_bir_prenses canım farklı bişey yemissindir gaz olmuştur. Mama içiyorsa o gaz yapmıştır öncekine göre fazla gelmiştir .daha 2 aylık gazdır bence .
Bir_prens_bir_prenses Seymaay yaa dualar okuyorum başının altında dua yazan kâğıtta var Rabbim korusun evlatlarimizi
Sda16 Benim kızımda 5 aylık gündüz uykusunu alamadığı zaman gece uykusuna zor dalıyor ve 30-45 dk sonra ağlaya ağlaya uyanıyor anca emince sakinlesiyor ve bu olay 2-3 defa yaşanıyor anca uyuyor.