luppoyanak Kızlar üç aylık bebeğim var ve dişçiye gitmem gerekiyor daha önce kanal tedavisi demişti kesin yapacak ama emziriyorum bilgisi olan var mı sıkıntı olur mu
Derinsu34 luppoyanak bende mecburiyetten dolgu yaptırmıştım. Kızım 2 aylıktı ve bana dolgudan sonra göğsümdeki sütü pompa ile sağıp dök demişti. Ben çok takıntılı olduğum için iki defa sağdım.
Derinsu34 luppoyanak bende ertelemiştim emzirdiğim için yalancı dolgum paramparça oldu artık mecbur kaldım dilimi parçalanmıştı. Ama çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadık. Zaten emzirdiğinizi söylerseniz doktorunuz da ilk sütü sağın diyecektir.
dilek_civas Bende kızım 2 aylıktı kanal tedavisi yaptırdım çok şükür bi sıkıntı çıkmadı doktoruna söylersin emzikli olduğunu