Bebeğim ishal iki gündür doktorumuz emmesi nasil diye sordu emiyor fakat bana azmiş gibi geliyo çiş sayisindan takibini yapiyorum fakat kaka yaptigi zaman almak için bakiyorum mavi cizgi olmuş kaka yaptigindada cizgi mavi oluyormu acaba onu anlayamadim tam olarak