Kcjfnckd Ben öveçlerde oturuyorum ve 1 haftadır kısa kol zıbınlara geçtik. Doktorumuz çok önceden dedi hatta ama cesaret edememiştim ben. Altına da ayaklı ya da ayaksız alt giydiriyorum. Başta evet serindi evler ama artık ısınmaya başladı gibi evlerde gece ben böylece yatırıp penye battaniye örtüyorum üstüne.