Ipekada34 Reyyaninannesiyim var silik çıkmış daha çok yeni galiba bi kaç gün sonra tekrar yapın yeni idrariniza geçmiş gebelik
Reyyaninannesiyim Deletedmom896 hamileyim tahminen 4 haftalık biraz konu oldu bende toplu cevap vermek istedim 🖤🥀 teşekkür ederim herkesin yorumu için 🤭🥰 Deletedmom5284 DefneNil_ gurbet_gelini12 Splash-Splash-Love TwinsmomDA Deletedmom4440 [silindi] Minesimsek12 Reyna Polikistikannee seheriko Glsm0708 Birprensinhikayesi Emir123ali Tatlican kubra2608 Hiranur2010 Kereminannesiii
Zeydeymen Reyyaninannesiyim var ama yok gibi daha çok yeni olabilir yada test kitinden kaynaklı olabilir. Erken gebelik testi alıp deneyin
Hiranur2010 Reyyaninannesiyim ya umutsuzluğa kapilmanizi istemem bende hep böyle çıkardı negatif olurdu. Sonuç kac dakika içinde çıktı biraz kuruma çizgisine benziyor bu. Sana yemin ederim bi kere test yaptım 20 dk sonra ikinci çizgi kıp kirmiziydi ama negatif. Testi tekrarla canım
Kereminannesiii Reyyaninannesiyim adetiniz gecikip yaptıysanız yeni olabilir. Adet öncesi yapmıştım bende bu şekilde çıktı ama sonuç negatifti.
Reyyaninannesiyim Kereminannesiii 1 gün geçti o yüzden yapayım dedim ama bir kaç gün bekliyim o zaman adetim gelmezse tekrar yaparım 🥰 teşekkür ederim
DefneNil_ Reyyaninannesiyim gördüm bende beklemek istemiyorsanız erken gebelik testi yads kan testide verebilirsiniz