O83 genellikle cocuk 3 yasına geldiğinde kendiliğinden geçiyor, bagısıklık sistemi gelişmiş oluyor çünkü. Benım büyük oğlumda oldu tedavileri uykuladık yakıldı yaralar ama bitmedi tam kurutamadık hic bir şekilde 3 yasında kendiliğinden geçti bizde dr o şekilde söylemişti zaten ama cok fazla olunca tedavi deneyelim demişti