Haticeslem Sma kullandim anne sutm yetmedigi icin yarm kilo zor aldi smdi aptamil onerdi doktorum oda yarim kilo aldirdi ve ishal yapti sizce ne kullanmalym bebegim 3 aylik ve cok istahsiz
ikicocukluAnne_ Haticeslem bence sorun mama değil neden iştahsız olduğunu çözün kan değerlerine baktırın hangi mama da alsanız iştahsızsa aynı olur
Reyna Haticeslem evet çünkü anne sütüne en yakın mama diğer mamalar gibi bebeği gereksiz şişirip kof kilo yapmaz, gerektiği kadar aldırır fazla kilo sağlık değil hastalıktır
SEDANURRRR Haticeslem ben doğduğu günden beri kullanıyorum ve kilo alımı olması gerektiği gibi, diğer mamalar gibi şişirmiyo bebeği
Haticeslem Reyna ben fazla kilo alsin derdinde degilim ki benim cocugum almasi gerekeninde altinda aliyor yarim kilo gecen ay 450 gr aldi mesela ve cok iştahsız bir bebek 😔😔
Reyna Haticeslem hipp alması gerekeni aldırır canım yerse ama. bebeğinin kilosu mamadan mı yoksa iştahsızlıktan mi böyle önemli olan o yemediği sürece en kral mamayı da alsan bi anlamı yok ki