Daha 4 günlük kuzucuk tabiki ağlayacak bunu sırf açlık olarak düşünmeyin lütfen. Daha dünyaya alışmaya çalışıyor sütünüz geliyorsa vermeyin mama. Kimseye kulak asmayın, canınızı da sıkmayın. Benim kızım da 2. 3. Günlerinde kıyametler koparıyodu geceleri. Anne karnı sesleri oluyor youtubeda onları dinletip biraz sakinleşmesini sağlayabilirsiniz🤗