Merhabalar bebeğim 7 aylık gece uykularının bölünmesine sebep olan gaz sorumuz var 4. Ayına kadar ağır bir gaz kolik sürecimiz oldu faydalı bir ilaç bulamadık şuan öncekine göre gaz sorunumuz çok az ama şimdi gece uykularında ıkınıyor devamlı ağlayarak uyanıyor tavsiye ettiğiniz bir ilaç yada farklı bir şey var mı ?