Bebeğim 5 aylık balgamlı öksürük ve burun akıntısı var bu akşam zeytinyagı sarımsak yapıcam soğanı da çok önermişler şimdi okudum ama karanfilim yok soğanı öylece koysam olur mu anneler? Bide buhar veriyorum ilaçta veriyorum ama hala kötü içim gidiyor bu haline 🙁