Anneler 2. Bebeğimi 19 gün önce kucağıma aldım ama ilkte hiç yaşamamış gibi oldum halbuki ilk kızımda da vardı gaz sancısı şimdi bu kızımda da var kendini kaskatı kesiyor bacaklarını dimdik yapıyor karnı çok sert gaz damlası da kullanıyoruz ama işe yaramıyor sanırım bıraktığım gibi uyanıyor napsam bilemedim