10 aylık Oğlumun cildi çok kuru olduğu için dalin bebek vazelini aldım. Vicuduna her duştan sonra bebek yağı kullanıyorum ama yine de kuru bir cilde sahip. Ankarada yaşıyoruz dışarı çıktıkça yüzleri baya soğuktan kurudu ve kuruluktan yara haline gelmeye başladı. O yüzden dalin bebek vazelini kullanmaya başladım. Bugün bir komşum bebek vücudunda kıllanma yaptığını kullanmamam gerektiğini söyledi. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi? kullanıp kullanmama arasında kararsız kaldım.