Araseymen ya oğlum 3 gundur topalliyor kosamiyor yururken bile kalca çıkigi varmis gibi yürüyor gecer dedik incinmistir dedik amq geçmedi yarin ortopediye gidecegiz.yani bu aydan sonra kalca cikigida olmaz heralde 😪
Babybob @“Araseymen”#p1648744 Araseymen Merhaba çok zaman olmuş ama benzer konuları arayınca postunuz çıktı karşıma oğlunuz nasıl oldu neden kaynakliymis benim oğlum da 4 gündür topalliyor çok üzülüyorum
Araseymen Deletedmom4440 yok hic igne vurulmadi son zamanlarda.carpma falanda olmadi morluk ezik falan yok hatta heryerini kontrol ettirdik acirsa aglar die ama tepkide vermiyor hiç sadece 3 gun once ayak ayak die ayağını opturup durdu o gunden bugune topalliyor.