Kızlar Biraz Ayıp olucak ama bebeğim için çok endişeleniyorum. Yazmadan Duramadım.Yaklaşık On Gündür Annemlerdeyim Memleketime geldim. Kız Kardeşim Bu Akşam onda Parazit olduğunu Ve Hepimize Bulaşmış Olabileceğini Söyledi. Bebeğime de bulaşmış mıdır Aranızda Bebeğinde Bu Sorunu Yaşayan Varmı?? Lütfenn Geri Dönüş Yapın :(