cansmeyra Bugun 1.ayımız bitti 4 gündür bebeğimin yüzünde yanak ve alnında sivilceler çıktı görünce üzülüyorum nasıl geçer 😔😔
elfeyllzdmr cansmeyra kuzum dert etme hemen hemen olur her bebekte. Seni emdiği için sendeki yağlar bebeğine geçiyor. Yüzünü nemli pamukla sil. Bizimde var ufak tefek geçiyor kendiliğinden
Bebegimm1 cansmeyra Anne sutunden geçen hormonlardan kaynakli oluşuyormuş yani neden uzuldunuz ki benm bebegimdede cıkmıştı agız kenarlarinda sonra geçmişti bir şey sürmemiştim kendiliginden duzeliyor
Ecemsu95 cansmeyra benim bebeğimde de oldu kafasında bile çıktı canım 24 günlüğüz doktorum hergun yikamalisin ve oda sıcaklıği 22-24 derece olsun dedi 5 gündür yıkıyoruz baya azaldı bitmek üzere
elfeyllzdmr cansmeyra olur normal ama ilk aylarda bi araştır içinin rahatlamasını istersen danış bi doktora ferahlarsın
Berlin Bizdedir durum aynı bazen çok ii bazen çok k kötü oluyor çok üzülüyorum ya inşallah düzelirler
Ecemsu95 cansmeyra yüzünü yikayabilirsin silebilirsin sadece o şekildede olur sadece yuzundeyse sivilceler