Kizlarrr bi konuda yardımınıza ihtiyacım var. Bebeğim 2 ay 21 günlük. Başı genelde hep sol tarafına yatık ve yamuk duruyor. Geri doğru duruyor. Kucağıma alıp kaldırdıgim zaman başını daha dik tutamıyorum yamuk duruyor kafası ben eğri boyu diye düşünüyorum korkuyorum da normal mi bu durum sizlerinde böyle mi yoksa boynu eğrii mi sizlerde nasıl