Arkadaşlar bu marka telefonu olan var mı ? Telefon evde asla çekmiyor.Ama dışarıda caddede falan çekiyor. Birde oturduğumuz ev 4 tarafı kapalı bir yer Hattım Turcell kullaniyorum. Ama hatla alakası yok eşiminki turk Telekom ama onunki çekiyor Kimseyi arayamiyorum anca whatsapptan gorusebiliyorum.