Canss3535 Merhaba anneler ben bunun nasıl kullanmalıyım kızımla gece bogazimiz kuruyor burnumuz tıkanıyor. Odaya girmeden once mi açayım yoksa biz oradayken mi açık kalsn! https://resimyukle.io/r/BL0KkwWL2T
42Eylul07 Canss3535 bizi açıyoruz devamli klima oldgu icin nem %50 cok ustune cikinca kapatiyorum ortam cok kuruysa acik kalsin cok nem olursa anlarsiniz zaten