İyi akşamlar hanımlar. Kızım 28 aylık oldu. Saçları kıvırcık ve uzadıkça da açmakta zorlanıyorum. Günlük taramayı çoktan bıraktım, imkanı yok çünkü çok canı yanıyor. Anca banyoda saç kremini sürüp öyle tarayabiliyorum ama yine de canı acıyor. Sorum şu ki banyodan banyoya saçlarının bir birine girmemesi için ne yapabilirim, ne gibi ürünler kullanabilirim? Şuanki saç kremi johnson’s ışıldayan parlaklık ama çok çok işe yarıyor diyemem. Ne yapabilirim? Kendi saçlarım düz olduğu için kıvırcık saça nasıl metodlar uygulanır bilmiyorum. İnternete bakıyorum hep büyükler anlatıyor küçük çocuklar için olanını bulamadım. Umarım aramızda vardır bu konuda ustalaşmış annelerimiz🍁💐