Annesiballlisi Dykdyk İstanbulda oturuyorum ama bizim burada henüz hareketlenme yok çok korku içindeyim iç savaş çıkmaz inşallah
Adababy Busetmr valla ben daha çocuk doğurmak falan istemiyorum nasıl bi dünya bıraktık kiçocuk doğurayım . Bi tane kızım var hayatımı ona adayacağım o rahat etmesi için elimizden geleni yapacağız