Mom5441 Daha çok erken 40 gün böyle gitsin memeden kopmaz zaten ama gözleri açıldıkça, dünyayı tanıdıkça her şeyi kaydediyorlar. Geçen birisi Alman tanıdığından bahsetmişti 4 aylık bebeği alıp yatağa koyup uyutuyormuş.
Biz Türkler bu işi beceremiyoruz sanırım uyusun da nasıl uyursa uyusun diye diye yok çarşafta salla yok ayakta salla yok memede uyut yanlış adımlar uzun yıllar bu alışkanlıkları bırakamıyoruz sonra 😭