Sara_kucuk benim oğlum 5 aylık. Ben çörekotunu toz haline getiriyoruz pekmez karıştırıp az akışkan olsun diye ılık su ekleyip 2 3 çay kaşığı veriyorum hemen kesiyo 3 aylık iken kovit olmuştuk ozamsnda verdim bebek oldugu için daha çabuk iyileştiler sabah akşam. 2 3 çay kaşığı ver
Kızıb1 bucuk yaşında sen çörek otunu pekmezş direk ver toz haline getirmeye gerek yok yutar yutamaz dersen benim gibi yap inşallah şifa olacaktır