1c kullanıyrm tabı su an kızım saldırdıgı ıcın kullanamıyorum orası ayrı dert. Halılrı da mopluyor sılme yapacaksanız halıları kaldırmak gerekıyor. Ben yazın tum halıları kaldırmıstım cok ıyı oluyordu emişinden de memnunum harıtasında da hıc sıkıntı yaşamadım. Yalnız bazı alcak yerlere sıkısabılıyor ya ayak yukseltmek gerek ya da onune bır seyler koymak gerekıyor. Sanal duvar falan varmıs ama kımısı ondan memnun degılmıs oyle bır seyler okudugum ıcın almadım acıkcası bu sekılde de ıdare edebılıyrm halılarım kalın ama supurmesınde ustune cıkmasında sorun olmadı tavsıye ederım yanı. Bebegım hıc durmazken makıne sesınden korkarken sayesınde yerlerım temız oluyordu.su tankı benım evımr yeterlı gelıyordu yatak ve dolap altına tv unıtesının altına gırmıyor. sızın evınız kac m2 ona gore size tahmınde bulunabılırım sarjı yeterlı gelır mı gelmez mı dıye, sarjı da su tankı da 45 m2 de fazla geliyordu. Bır odam daha var kullanmadıgım ıcın orayı da temıxlese yeterlı gelır dıye dusunuyorum. Bu arada sarj ve su tankı yarı olmus oluyor ya da yarıdan bıraz daha az oluyor. 45 m2 yı 45-50 dk da halledıyor(kullanım alanı olarak dusunun dolaplar ve yatak altlarına gıremedıgı ıcın bu kadar, net kullanım alanı yanı bürüt değil)