Miniminimini Ek gida nasil gidiyor neler yediriyorsunuz bir de sesli harfleri söylüyordu geçen hafta bu hafta sadece çığlık sizlerde nasil uyku düzeni dr gitti
Bilgemayse Miniminimini Ek gıda bayağı zorluyor bizi reflü var çünkü 🤦🏻♀️ Reflü yüzünden uykular da harap😥 bbbb diyor yanına sesli harf getirmeye çalışıyor 😂4. Ay atağında başladı çığlıklar 5te durmuştu. 6. Ay itibariyle yine atak dönemindeyiz bizi dinliyor herkes çığlıklarımızı 🙃
Bilgemayse Miniminimini yumurta,lor, ihlamur veriyorum kahvaltıda Öğlen sebze çorbası ya da tarhana çorbası Yoğurt çok az reflü yüzünden pek yaramadı. Akşamüstü de armut, elma ya da muz şimdilik 👍🏻🙃
Bilgemayse Miniminimini tüm sebzeleri tadım yaptım. Şimdi de kabak, balkabağı, patates, havuç, brokoli, karnabahar, taze fasulye gibi sebzeleri bir kaç tane karıştırıp çorba gibi yapıyorum püre gibi de yoğun. Biraz da zeytinyağı gezdiriyorum içiriyorum