NehirElaninAnnesi Merhaba bebeğim 11 aylık henüz yürümeye başlamadı tek cesaret edemiyor. Ama yavaş yavaş ayakkabısını almak istiyorum. Hangi marka alsam iyi olur ve numarasına nasıl karar veriyorsunuz
hulyaaa-123 NehirElaninAnnesi yürümeden ayakkabısı almayın bence hatta yavas yavaş başlasın 1 2 ay sonra alın derim biz vicco aldık memnunuz
saripapatyaaa NehirElaninAnnesi kızım yürümeye başladıktan sonra beraber gidip aldık ilk adım ayakkabısı 5 noktalı oluyor zaten biz Polaris marka tercik etmiştik canım yumuşak ve hafif olmalı nunarasını ayağına denemen lazım
Berra01 NehirElaninAnnesi kesinlikle vicco ilk adım ayakkabısı 20 numara olur büyük ihtimalle 1 yaşında 20 kullanıyorduk şuan 16 aylık 21 e geçtik aynı ayakkabının