HurremSultan • 07.00 =120cc mama • 10.30= kahvaltı • 11.30=105cc mama • 12.00=ara öğün • 15.00=120 cc mama • 17.00=Akşam yemeği • 20.00=120 cc mama • 23.00=150cc mama Kızım 5 ay 15 günlük………..
Cgdmltr93 HurremSultan 5 ay 15 günlük bebek tek öğün ek gıda yer. Ara öğünü akşam yemeği falan çok fazla
Duyulurum HurremSultan ne yiyor bu kahvaltı, ara öğün ve akşam yemeğinde bunlarin ne olduğu da önemli ama 5 buçuk aylık bebek için bana fazla geldi. Tadimlarla başlamadiniz sanırım.
HurremSultan 123ahmet degisiyo mesela dün sabah kahvaltıda yumurta sarısı labne bisküvi pekmez karıştırdım verdim akşam patates havuç pirinç püre halinde verdim ara öğünde meyve veriyorum ne var sa bazen yoğurt veriyorum öyle yani
Duyulurum HurremSultan mama içtiği için erken mi başladı ek gıdaya? Güzel yiyorsa sorun yok. Yemekte inatlaşırsa tekrar bir gözden geçirirsiniz saatleri.
Zlm HurremSultan bence akşam yemeği biraz fazla daha 3 öğün için çok küçük ben 5 aylıkken kahvaltı ve öğlen sebze püresi veriyodum sebzeden biraz sonra meyev veriyodum 5 ten sonra ek gıda olarak birşey vermiyorum zaten
Deletedmom5284 HurremSultan 5 ay için çok erken değil mi canım yani tadımlar bir buçuk ay sürüyor öğüne geçmesi 7-8 ayı buluyor şuan bağırsakları bu kadarını kaldıramayabilir bağışıklığı çökebilir
Zlm HurremSultan akşam hemegi diyince bayağı bı yemek dusunuyo insan bildiğim bı öğün ile bir parça meyve bir olmaz bence
HurremSultan Deletedmom5284 evet zayıf olduğu için başladık alerji durumu falan olmadı zaten her verdigimi 3 gün denemedim alerji testi yapılmıştı onlar temiz çıkınca dikatli bi şekilde herşeyi verdim ama doğruda diyosunuz bende napacagimi şaşırdım zaten öyle çok miktarda vermiyorum mesela sabah 78 gr. ’di kahvaltısı takintiliyim😂
curly_mom HurremSultan 5 aylık bi bebek için bana fazla geldi, mama miktarını bilmiyorum ama 3 öğün ek gıda fazla hızlı bi giriş gibi geldi bana 🤔 Ben 6aylıkken ek gıdaya başladım, 8.ayda anca 3 öğünlü ek gıda düzenine geçebilmiştim 🙃