Kızım daha yeni 13 aylık oldu emekliyor tutunup kalkıyor koltukları sıralıyor elinden tutup yürütüyorum biz otururken geliyor elimizden tutuyor onu yürütelim istiyor kendisi babası ve benim aramda bağımsız 5-6 adım atıyor sizce ne zaman tam anlamıyla yürümeye başlar 😃