çok çaresiz kaldım zamanında bu uygulamayı kullandığım için burdan sormak istedim. ben bu ay çok fazla ertesi gün hapı kullandım eşim sağ olsun. ve regl dönemim geldi bugün lavaboda fark ettim. ama sabahtan beri daha 1 tane bile ped değiştirmedim çünkü kan pede gelmiyor. lavaboya çıkıyorum çok af edersiniz küçük abdestimi yaptıktan sonra peçetede görüyorum kanı ama pedime hiç gelmiyor. kan az geliyor yani. bu durum beni biraz panikletti. bu normal mi? çok fazla ertesi gün hapı kullandığım için olabilir mi?