Arkadaşlar oğlum 40 günluk bu sabah emzirdikten sonra fazlasını çıkaetti daha sonra yatırdım dik bi şekilde sonra kusarken geri yuttu ve mosmor bi şekilde tıkandı uykusundan sürekli kusmugunu yutarak tıkanıyor ve doktora götürdüm bana gaviskon verdi kullandım fayda etmedi reflu maması verdi yine yok.ve bugün yine götürdüm tekrar gaviskon verdi ve bana dediği şey refluden ölen bebekler bile var. Çok korkuyorum Nasıl baş edebilirim. Varmı başına gelen 😢