ayse98 Kızlar oğlum 3 gün sonra 4 aylık olcak ayakları hep ıslak gibi terliyo normal bişey mi bu doktora gittiğimde sorayım diyorum hep unutuyorum
Liyazynp ayse98 benimde kızım 4 ay 8 günlük bebeklerde olur demisti doktor ama oğlum va bide 6 yaşında hala aynı neden oluyo bilmiyorum
ayse98 ftmgz çorabı çıkardığımda bile terliyo ayakları soğuk soğuk üstü de tek kat evin sıcaklığı iyi diye.bebeklerin geneli böyle galiba
ayse98 Liyazynp genetik olabilir mi acaba.Bende ortaokula giderken hep terlerdi ayaklarım sonra kendiliğinden geçti bi hamilelikte oldu bi kaç kez
Liyazynp ayse98 bilmiyorum ki 2 yaşındqyken falan doktora sordum normal oldugunu söylemişti bidaha test falan yaptırmadik
Tess07 Cnku bebeklerin dolasim. Sistemin en geç giden kan akisi el ayaklardr soguk olur terli olr en sıcakta kafasidir bebeklerin
ayse98 Tess07 bilmiyodum.elleri ve ayakları bazen soğuk oluyo onun normal olduğunu biliyodum ama hatta bu çocuğun elleri soğuk üşüyo diyenler oluyo üşüyüp üşümediğinin ense ve göğsünden belli olduğunu anlatamıyorum malesef🤷♀️