Merhaba annelerim, 7 aylık oğlumla yürüyüşe çıktığımızda bi tanıdığımıza denk geldik ve oğlumu sevdikten sonra akşamında ateşlendi ve tüm gün ateş düşmedi tek lokma da yemek yiyemedi yutkunamadı, huzursuz ve de sürekli ağlıyordu haliyle doktora götürdüğümüzde de doktorumuz bize el ayak hastalığı olmuş dedi, sprey verdi ağzı için.ağzı boğazı yara olduğu için. İlerlerse diye de cildine krem verdi. Benim size sorum ilerlememesi için ne yapmalıyım? Başına böyle birşey gelen ve neler yaptığınj söyleyecek annelere ihtyacım var kendimi sürekli suçluyorum benim yüzümden oldu diye😔