Merhaba anneler, Oğlum 8 ay 20 günlük ve her şeyden korkar oldu. Yüksek sesli bişey duymasın yeter ki 🙄 Ani sesler de hemen korkup sıçrıyor. Bugün artık elektrik süpürgesine ağlamaya başladı. Hemde katıla katıla. Gündüz evde tv açık olmuyor ben konuşuyorum oğlumla oyun oynuyoruz. Arada yüksek sesli de konuşuyorum sese alışsın diye. Hatta sabahları kahvaltımızı yüksek sesli müzik ile yapıyoruz ama yok. Ani gelen seslerde korkup ağlıyor. Bir öneriniz var mı ? Ne yapmalıyım ?