ilaydalina Kızım için çapadan göz randevusu alacağım. Çocuk cerrahisi olarak mı çocuk dahiliyesi olarak mı geçiyor acaba?
Sevmgl ilaydalina bildiğim kadarıyla göz doktoru çocuklar için özel yok, yetişkinler için olandan alıyorsunuz 182 ye sorun isterseniz
Deletedmom5284 Ben çapa sağlam çocuk bölümünde kontrole götürüyorum oradan rica kağıdı yazdırdım hangi bölümdü bilmiyorum sadece göz polikliniği yazıyordu
ilaydalina Deletedmom5284 bende dahiliye iç hastalıkları olduğu için çocuk cerrahisine aldım ama kararsız kaldım yolumuz biraz uzak bu havada boş yere gidip gelmek istemiyorum 🙄
ilaydalina Deletedmom5284 baktım ama gözle ilgili bişey göremedim. Telefonda tuşlamayla randevu alınıyor kimseyede soramadım 🙄🙄🙄