Elifhkn Bugun tam 74 kisiyi kaydetmisim bana kaydedilen yarim saat ince 68 di simdi 59 olmus saka gibi siliyorlar bu nasil vicdansizliktir? 🤔
Melooo 50 kaydetme yeterli değil mi ya bu arada biz bu kuponu nasıl kullancaz ne zaman veriyorlar nasıl oluyor o kadar uğraştık
Caglarass Zeynepduru112 Canım çok tırt bi mağaza seçtim artışa baktım sadece. Başka yolu varsa eğer bende bilmiyorum 🙈
Zeynepduru112 Peki aynı telefon üzerinden başka Bi hesap daha açtım Bi sorun olur mu acaba silerler mi kuponlarımı
Zeynepduru112 Caglarass ay çok soru sordum ama eşimin telefonundan hesap açsam ama onun linkini burdan paylaşsam o zaman olur mu