Ftm10 sizi çok iyi anlıyorum tavsiyem cok araştırmayın ve doktorunuza güvenin çünkü çok araştırmak kötü şeyler duymak çok kötü oluyor bende ayni şekildeydim cok okuyordum surekli arastiriyorudm ama her bebek ayni değil . Çift bezi ben dogdugunda kullandim 2 . Günü kalcakontrolunde takmamı söylediler 1 ay Taktım (yurtdisinda ertesi gün kontrol yapiliyor) ve 1 aylik olduğunda geçmiş dediler cikardim sonra 45 günlüktu tekrar utrason istediler geçmemiş ilerlemis dediler ve tubingen ortezini taktilar orda nasil ağladım anlatamam ama şimdi alıştık sizde alışacaksıniz bi yerde okumuştum ve doktora sordum kalça gelişmesi için o şekil çok önemliymiş ve ortada boşluk kalması gerekiyormus çift bez bizde ise yaramadı yani emin olun bu tedavi zor ama kesin ve bebeğiniz küçük olduğu için gelişecek zaten kalbinizi ferah tutmaya çalışın inanın sizi çok iyi anlıyorum ilk günler herkes bana derdi ben anlamazdım kimseyi ama insan beterini dusununce buna şükür ediyor
-