Minikyavrum755
Bir ara komşuma gittim. Çok uykusu geldi, gözler süzülmeye başlamıştı. Çarşafta Sallamadım. Son raddeye kadar bekledim. Denemek için yastığa koydum, ayağımda salladım, uyudu.. İnat ettim. Akşam uykusunda da ayağımda salladım.. Tabii uykusu gelsin die baya bekledim. 1,2,3 gün derken çarşafı unuttu. Sonra ayakta da sallatmak istemedi, beşiğe geçiş yaptım. 4 ay öncesine kadar gündüzleri beşiktw uyudu. Akşamları yatağında kendisi. 4 ay önce de kendisi halıda uyumuş kalmış; emzik ağzında, uyku arkadaşı kucağında. Sonra beşiğide döktük.