Merhaba sevgili anneler. Ben işe başladım. Bebeğimi sabah 7 gibi emzirip gidiyorum. Sonra eve gelip emişmemiz öğleden sonra 4 oluyor. Süt üretiminin olması için bebeğin emmesi gerekiyor. Bebeğimden uzakken sadece 1 kere sağım yapabiliyorum ve ben yokken bebeğime bu yetmiyor. Evde olduğumuzda da sağım yaparsam en azından 1 öğününü anne sütüyle yapabilir. Ama evde de sağarsam sütüm azalıp biterse diye korkuyorum. Ne önerirsiniz