Merhaba güzel anneler
Bundan bir 7-8 sene önce renkli lens kullanıyordum markası Freshlook tu,şimdi tekrar kullanmak için aldım ama eskisi gibi rahat değil 2 ay olacak her takmam da aynı sorunlar bir türlü geçmiyor,gözde sulanma baş ağrısı vs yapıyor,sizlerin kullanıp memnun kaldığı marka var mı en kalitesi şu kesinlikle alınır dediğiniz? Şimdiden teşekkürler🤗