anayimbenn Merhaba… Ben doktorumuzun önerisiyle 5. ayda başlamıştım. Sıralamam şöyleydi: 1 çay kaşığı ölçüyle 3 gün patates, 3 gün elma, 3 gün yoğurt, 3 gün ⅓ yumurta sarısı. Bazı doktorlar ilk gün çay kaşığı, ikinci gün tatlı kaşığı, 3. gün çorba kaşığı şeklinde gidiyorlar fakat bizim doktorumuz küçücük mide-bağırsak sistemi için bunu doğru bulmadı.
Daha sonra kabak-armut, havuç-avokado şeklinde gitmiştik… Ayımıza göre izin listemizde neler varsa, o listeye sadık kalmıştım.
Tuz asla eklemedim, 1 yaşına kadar sakıncalı zaten, ki 1 yaşından sonra da az az kullanılmalı. Zeytinyağında hiçbir problem yok, ben her şeye ekledim ama minicik minicik elbette. Burada bebeğin kilosu ve zeytinyağını ne kadar kaldırabileceği önemli. Ben yarım çay kaşığı ölçeğinde katıyordum. O da sebze ve yumurtasına. Bir de yavanlık hissini ortadan kaldırmak adına avokadosuna…
Sebzeleri buharda haşladım, meyvelerini cam rendeden geçirdim. Cam rendeye ihtiyaç olmayan meyveleri çatalla ezdim. Blw yöntemiyle gittiğim zaman meyveleri de buhar tekniğiyle pişirmeye başladım.