Kucucuk kuzumu sarılık ve kan yogunlugu nedenıyle fototerapi ve serum destegı ıcın yogun bakıma yatırdılar oyle zoruma gıdıyorkı lutfen bu surecı yasayan bılen eden varsa paylassın ıcım dayanmıyor aglamaktan helak oldum kıyafetlerını alınca.. erken dogduk zaten 2500g😢😢😢😢😢