Merhaba bebeğim suan4. Ayında ama hiçbir marka biberonu almıyor. Bir kere alerjik mamayı vermeyi denedim ogünden beri anne sütünü suyu bile reddediyor. Ne uçlar ne markalar denedik yok. 6. Ayında işe başlayacagım ve ne yapacağımı bilemiyorum. Alıştırma nasıl yapabilirim varmı tecrübesi olan yada fikri?