Mrv38 daha bu akşamhaberlerde izledim hiçbir şeye yatırım yapmayın diyordu😒 zaten bu altın ve doların yükselişi de bizim hala yatırım yapma isteğimiz..faizler düştükçe herkes parasını çekip altın döviz yapıyor, altın döviz arttıkça fiyatlar yükseliyor biz de ne olacak bu ülkenin hali diye ağlıyoruz..altın bu kadar yüksek kalamaz yükselir belki ki bugün bir ara 770 i gördü 5 dk içinde 734 e düştü gün sonu daha düşüktü..çok hareketli bir dönemde ben olsam yatırım yapmazdım