Son 3-4 gündür inanılmaz huyu değişti. Düzenli olan gündüz ve gece uykuları bozuldu. Hep bi ağlama hali uykuya direnme yada hemencecik uyanma.ay çok yoruldum :(
atak haftasındamıyz acaba?
süt alerjimz var bitane gerizekalı garson yüzünden tereyağlı bir dilim pide yemiş bulundum….
ve ev deiştirdik eve de tuhaf tuhaf bakınıyo yadırgadı sanırım
of hepsi üst üste geldi sanırım aşırı yordu:((