egemomm alakasız ama bende bir şey sorabilir miyim size 4.5 aylık bebeğim var göğüs arasında kormızı taneler çıktı hafifte yüzünde boynunda var dr atopik dermatit dedi yaklaşık 10 gündür süt üürünleri yumurta yemiyorum öyle söyledi bi ara tamamen geçmişti şuan yine çıktı, yani size sorum şu 6 ay öncesi test yapılmıyormuş bu alerjiyi test yaptırarak mı öğrendiniz deneme yanılma yaparak mı yani süt içtim çıkmadı gibi mi ve dr sordum ama tam olarak açıklama yapmadı geçici bir şey mi bu alerji dedikleri eğer süte alerjimiz varsa yani😓 valla cevaplarsanız çok mutlu olurum forumda yazdıklarıma bazen kimse cevap vermiyor size denk gelince sormak istedim