Ya kızlar kusura bakmayın böyle bi konuyu açtım ama cidden çok yoruldum ne yapsam ne etsem bitmiyor bu hayatımda sürekli oluyorum gitmediğim doktor hastane kullanmadığım ilaç kalmadı bi bırakıyor peşimi sonra tekrar oluyor artık geceleri de uyutmuyor sürekli damla damla lavaboya çıkıyorum aşırı canım yanıyor ya var mı bildiğiniz başka bi yöntem iyi gelen bişey