Mltmkcl
Çok geçmiş olsun. Oğlum 6 aylık iken hafif bir üşütmüştü. Burun akıntısı vardı.
Medikalpark’a götürdüm. Dr. Ortibebe nin burun içi temizleme suyunu, ve bu spreyi yazdı.
RHINFANT %0,01 PEDIATRIK BURUN SPREYI, COZELTI.
Günde 2kez. Sabah akşam. Her bir deliğe 1puf.
5gün kullandık, bayağı iyi gelmişti, kuruttu hafif.
Şuan yine burnu aynı, akıyor. Kullanıyorum bakalım. Eskiye göre iyi.