Mom5441 merhaba, ben 1 ay komple yıkayamadım oğlumu. Başını ayrı bacaklarını poposunu ayrı yıkadım. Göbek 15günde düştü ama içi kurumadı. 15 de öyle bekledik. En sonunda müdahaleyle kurudu. Parça parça yıkayın, elinize yatırın başını yıkayın sadece, sonra sadece bacaklar, göğsünü silersiniz mis gibi olur😊