Hilka1 2 aylık bebeğimin bir gözünde çapaklanma oluyor, geçici bir durum mu acaba sizlerde de bu durumu yaşayan var mı neler yapıyorsunuz geçmesi için? Akma aşırı değil az az oluyor ama merak ediyorum doktora gitmeli miyim
Zeyno18 Hilka1 benim doğduğundan beri var canım 33 günlük şuan biraz azaldı damla kullandim. Pamuğu ılık su ile ıslatıp sildim. Doktorlar serçe parmağı ile masajida oneriyolar bazılarında çok uzun surebiliyomus göz yaşı damarı tıkanıklığı dan kaynaklaniyo
Taze_annecik Hilka1 Doktor damla vermişti iyi gelmişti ama serum fizyolojik de kullanabilirsin demişti. Sütünü damlatan arkadaşım var oda geçiriyor.
Uzayiko Hilka1 benim oğlumda da vardı doğdundan beri.doktor ilk başta ped pamukla ılık suyla temizle sürekli dedi ama geçmedi.sonra göz pınarına masaj yap ve serum fizyolojik damla sık ve temizle dedi ama yine geçmedi.en son böyle hafif yeşilimsi olmaya başlarken Tobrex diye bir damla verdi 2 hafta kullandık komple geçti.antibiyotik damla imiş. Hatta ben sütümden bile damlattım geçer dedi annem Kayınvalidem ama oda işe yaramamıştı.
Hilka1 Zeyno18 Evet canım masaj ve temizleme uyguluyorum bende ama sanırım doktora gidicem damla kullanayım geçer inşallah minnoşların gözleri 😊